Un process bine structurat de planificare strategică va juca un rol important în dinamica business-ului atât pe termen scurt, cât și pe termen lung. Facilitează accesarea resurselor financiare și umane și, totodată, este esențial pentru un management eficient. De asemenea, o planificare riguroasă oferă și pârghiile necesare pentru a testa ce funcționează și ce nu, astfel încât, în practică, să poată fi luate decizii educate, în cunoștință de cauză.
Realizarea unui plan de afaceri pentru un business din domeniul sănătății presupune trasarea, în perspectivă, a serviciilor pe care antreprenorul plănuiește să le includă în arhitectura firmei și a modului în care își propune să conducă acea firmă. Un business în domeniul sănătății implică, de cele mai multe ori, și provocări specifice de natură financiară (stabilirea și justificarea tarifelor, sisteme de facturare, relația cu Casa de Asigurări, dacă e cazul etc.), logistică sau administrativă. Identificarea acestor provocări și proiectarea unor soluții aferente în cadrul planului de afaceri este o măsură sănătoasă pentru dinamica ulterioară a business-ului și reprezintă un factor cheie în luarea deciziei pentru potențialii investotori.
În cadrul acestui modul, cursanții vor învăța cum să construiască un plan de afaceri în domeniul sănătății.
1. De la strategie la practică
Sâmbătă, time slot #3
3. “Time to practice”
Vineri, time slot #2
2. “Strategic Business Planning Process”
Sâmbătă, time slot #4
4. “Business Plan and the Performance Management toolkit