Marketingul și PR-ul serviciilor de sănătate

Obiectivele cursului de marketing sunt înțelegerea noțiunilor fundamentale și a conceptelor cheie, cu aplicarea acestui know-how în practica de zi cu zi, dezvoltarea unui limbaj comun cu al oamenilor de marketing, precum și a capacităților de a pune pe piață propriile proiecte.

Cursul de marketing va avea 3 module:

Strategie de Marketing

  • Poziționare pe piață și tipuri de strategie
  • Diferențiere și construirea credibilității
  • “4P” și definirea unui plan de marketing

Promovare

  • Importanța simplității mesajului și a coerenței pe termen lung
  • Testarea și validarea mesajelor
  • Vehicule media și folosirea lor la nivel local

Comunități

  • Tehnici de loializare
  • Importanța creării unor comunități locale și a folosirii feedback-urilor
  • Trenduri

Modulul de Public Relations pune bazele unor noțiuni precum strategia de comunicare și PR — mesaje, canale, acțiuni și instrumente potrivite pentru fiecare categorie de public țintă, relația cu presa, campaniile de PR și comunicare, evenimentele, managementul reputației, comunicarea în situații de criză, content PR ș.a.

 

Modul susținut de:

Iulian Pădurariu

Experiența lui Iulian numără peste 15 ani în marketingul local și 12 premii Effie câștigate cu proiectele pe care le-a …

Mai mult

Roxana Avădănei

Cu peste zece ani petrecuți în domeniul comunicării, Roxana are o experiență bogată dată de diversitatea industriilor în care a …

Mai mult