Marketingul serviciilor de sănătate

Obiectivele cursului de marketing sunt înțelegerea noțiunilor fundamentale și a conceptelor cheie, cu aplicarea acestui know-how în practica de zi cu zi, dezvoltarea unui limbaj comun cu al oamenilor de marketing, precum și a capacităților de a pune pe piață propriile proiecte.
Cursul de marketing va avea 3 module:

1. Strategie de Marketing

Poziționare pe piață și tipuri de strategie
Diferențiere și construirea credibilității
“4P” și definirea unui plan de marketing

2. Promovare
Importanța simplității mesajului și a coerenței pe termen lung
Testarea și validarea mesajelor
Vehicule media și folosirea lor la nivel local

3. Comunități
Tehnici de loializare
Importanța creării unor comunități locale și a folosirii feedback-urilor
Trenduri

Modul susținut de:

Iulian Pădurariu

Experiența lui Iulian numără peste 15 ani în marketingul local și 12 premii Effie câștigate cu proiectele pe care le-a …

Mai mult