Debutul afacerii, strategie și structură

Fiecare afacere, indiferent de tipul ei, de felul în care este concepută, virtuală – online sau reală – bricks and mortar, are la bază o strategie. Un set de acţiuni concrete care dau business-ului o formă unică, cel puţin în imaginaţia noastră, a întreprinzătorilor. Gândurile noastre merg apoi mai departe şi aşează la locul ei, structura. Stâlpii de beton care susţin toată creaţia noastră şi o duc mai departe protejând-o de concurenţă, ajutând-o să aibă succes şi să ne ofere satisfacţia mult aşteptată.

În cadrul acestui modul, vom studia principiile strategiei, realitatea care uneori se construieşte fără să ţină cont de reguli şi care ajunge la un moment dat să ţină loc de declaraţie strategică. Ce trebuie să fac, cum trebuie să fac, pe ce îmi bazez eforturile pentru că afacerea mea să reuşească.

La sfârşitul cursului, participanţii nu vor deveni profesori de strategie. Vor şti însă să îşi articuleze singuri acea frază care defineşte orice iniţiativa privată. Se spune că dacă nu reuşeşti să articulezi strategia într-o frază, înseamnă că nu ai o strategie. Frază respectivă se va construi în mintea noastră pas cu pas.

Modul susținut de:

Ionuț Pătrăhau

Ionuț Pătrăhău și-a început cariera ca antreprenor, înființând compania de brokeraj Top Invest, pe care a vândut-o, după patru ani, …

Mai mult